اجرای اسکلت با سیستم ICF

اجرای اسکلت با سیستم ICF

ICF  در اصل سیستم دیوار باربر سازه ای بتن آرمه، به همراه دو لایه عایق پلی استایرن انبساطی است که به شکل قالب ماندگار روی سطح داخلی و خارجی بتن قرار دارد.

معرفی سیستم ICF:

ICF  در اصل سیستم دیوار باربر سازه ای بتن آرمه، به همراه دو لایه عایق پلی استایرن انبساطی است که به شکل قالب ماندگار روی سطح داخلی و خارجی بتن قرار دارد.

اجزای این قالب ماندگار مانند لگو به هم قفل شده و قابی از دیوارهای سازه ای باربر یکپارچه را تشکیل می‌دهند

سیستم آی سی اف ضمن توجه به سیاست های پیشگیری از هدررفت انرژی بالا و اتخاذ آیین نامه های سازه ای مقاوم در برابر بلایای طبیعی (طوفان، سیل، زلزله و …)، هم برای ساختمان های تجاری و هم سازه های مسکونی استفاده می شود.

این شرکت افتخار دارد پروژه های بسیاری را با این روش در سراسر کشور محاسبه و اجرا نماید . میتوان بطور مثال از پروژه ۴۱ واحد مسکونی به صورت کلید تحویل به روش ICF با کمک خیرین در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب به اتمام برساند.

با کلیک روی لینک زیر فیلم مراحل ساخت منازل زلزله زده سرپل ذهاب را مشاهده فرمایید.

هم اکنون شرکت ساختمانی مه میل سازه با بیش از ۱۸ سال فعالیت در زمینه اجرای اسکلت بتنی و انواع سقف های مدرن و سنتی، در زمینه قالب های عایق ماندگار بتن ICF خدمات زیر را ارائه می دهد:

۱. دریافت نقشه معماری ساختمان مورد نظر از مشتریان، بررسی و تبدیل به نقشه ICF همراه با فایل های محاسباتی و دفترچه محاسبات و تاییدیه از نظام مهندسی بصورت رایگان

۲. محاسبه تعداد قالب های مورد نیاز از هر نوع محصول ICF جهت برآورد و صدور پیش فاکتور و فروش آنلاین این نوع قالب ها در فروشگاه مه میل سازه

۳. تولید و فروش جک های شاقول گر مخصوص اجرای ICF 

۴. اجرای سازه ICF توسط اکیپ مجرب اجرایی در سراسر کشور

برای اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه پروژه های انجام شده این شرکت بازدید بعمل آورید و یا با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.

مراحل اجرای ICF

اجرای فونداسیون با میلگرد های انتظار
اجرای دیوار ICF قبل از بتن ریزی
نصب جک های شاغولگر
نازک کاری روی بلوک ICF
بتن ریزی دیوار ICF
Previous
Next
  پروژه های انجام شده با این سازه را در استان خود را انتخاب کرده و ببینید.
get
1نقشه ساختمان
برای انجام محاسبات سازه بصورت رایگان لطفا نقشه معماری خود را با فرمت اتوکد بارگذاری نمایید

پروژه های مرتبط سیستم ICF